Навіны

Работы Конкурсу падрыхтаваных канцэптаў і ідэй, якія не знайшлі практычнай рэалізацыі

_10

Прадстаўляем работы пераможцаў Другога фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! у Конкурсепадрыхтаваных канцэптаў і ідэй, якія не знайшлі практычнай рэалізацыі.

L. Конкурс падрыхтаваных канцэптаў і ідэй, якія не знайшлі практычнай рэалізацыі

2 месца
L-1_10. Словы. Сяргей Лапуць, Дар’я Лобань, Аляксей Шклянко (AIDA Pioneer)
L-1_16. Праект “Свае”. Таццяна Матусевіч
3 месца
L-1_03. Inner City (Горад Унутры). Вольга Бубіч
Увесь праект можна знайсці па спасылцы.
L-1_15. Вонкавая рэклама «Дадому, дахаты» ў рамках сацыяльнай кампаніі «Мы адметныя!». Media agency Francysk Group
Шорт-ліст
L-1_01. Мовы зблiж@юць… Серж Ждановіч
L-1_04. Рабаванне. Руслан Фядотаў

Экспартаваць навіну