J-1. Праекты, якія ў аснове сваіх канцэпцый ужываюць асаблівасці беларускай культуры, гісторыі, традыцый і беларускай ментальнасці (ментальнасці беларусаў); беларускія «маркёры» без прывязкі прадукту да мовы.
Да ўдзелу прымаюцца рэкламныя і камунікацыйныя праекты выкананыя на любой мове, аднак у аснове якіх ляжыць «беларуская арыентацыя», асабівасці гісторыі, культуры, фальклору, ментальнасці беларусаў. Такія праекты наўрад ці зразумее замежжа, яны маюць беларускую своеасаблівасць, спеціфічнасць (напрыклад выкарыстоўваюць вобразы беларускіх дзеячоў: Скарына, Каліноўскі; змяшчаюць выявы беларускай прыроды: зубр, пушча; выкарыстоўваюць фальклорныя напевы, музыку і г.д.)
Экспартаваць навіну