Канчатковая праграма Другога фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK!
Другі фестываль беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! пройдзе 23 чэрвеня ў Міжнародным адукацыйным цэнтры імя Ё.Раў (IBB) па адрасе г. Мінск, пр. Газеты “Праўда”, 11.
Праграма Другога фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі
10.30‑11.00 Збор удзельнікаў, урачыстае адкрыццё другога Фестываля беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK!
|
|
Клубны пакой | Аўдыторыя А3 |
11.00‑11.45 Выкарыстанне беларускай мовы ў рэкламе: вынікі апытання
Таццяна Лісіцкая дырэктар даследчай кампаніі MASMI |
11.00‑11.45 Беларуская мова ў рэкламе ў кантэксце беларускай мовы
Ігар Корзун брэнд-майстар |
12.00‑12.45 Стварэнне культурніцкага брэнду: кампанія «Будзьма беларусамі« 2008-2011 гг.
Ніна Шыдлоўская, Алена Макоўская каардынатары грамадскай культурніцкай кампаніі “Будзьма беларусамі!”
|
12.00‑12.45 Інтэрнет-суседзі, падабенства і адрозненні: Беларусь, Латвія, Літва, Польшча, Украіна
Міхаіл Дарашэвіч кіраўнік праекту Gemius Belarus |
13.00‑13.45 Прагматызм нацыяналізму ці як прадаць Беларусь
Юлія Ляшкевіч рэкламны кансультант |
13.00‑13.45 Каштоўнасці жыхароў Рэспублікі Беларусь: вынікі даследавання, травень 2010 года
Аляксандр Васілевіч дырэктар рэкламнага агенцтва Publicis Hepta |
Аўдыторыя А4 | Аўдыторыя А3 |
14.00‑14.45 Праца са спонсарамі і партнёрамі ў межах некамерцыйных праектаў
Надзея Зелянкова Дырэктар па развіцці Галерэі сучаснага мастацтва Ў Ганна Чыстасердава арт-дырэктар Галерэі сучаснага мастацтва Ў
|
14.00‑14.45 Рэклама ў Беларусі: тлумачэнні заканадаўства 1) Якім чынам павінна адбывацца юрыдычнае тлумачэнне. 2) Правапрымяняльная практыка. 3) Тлумачэнні ў рэкламным заканадаўстве:
Таццяна Ігнатоўская Партнёр, кіраўнік камерцыйнай практыкі юрыдычнай кампаніі «Сцепаноўскі, Папакуль і партнёры» Дар’я Каткоўская вядучы юрыст юрыдычнай кампаніі «Сцепаноўскі, Папакуль і партнёры» |
15.00‑15.45 Як выбудаваць эфектыўныя ўзаемаадносіны паміж агенцтвам і кліентам
Алег Чанаў кансультант па маркетынгу |
15.00‑15.45 Чатыры складнікі віруснага камунікацыйнага праекта
Зміцер Вайноўскі дырэктар рэкламнага агенцтва Capitalist Digital |
16.00‑16.45 Круглы стол: Сітуацыя ў сучасным беларускім дызайне праз прызму фестываляў, якія прайшлі ў Мінску ў траўні 2011 года. Кароткі агляд фестываляў, абмеркаванне найбольш вострых праблемаў, перспектывы развіцця фестывальнага руху ў вобласці беларускага дызайну. У дыскусіі ўдзельнічаюць арганізатары Галерэі беларускага дызайну, Hellominsk, Дызайн-фармат, Кропка перакрыжавання, Beyofest. |
16.00‑16.45 New challenges and marketing revolution: новае бізнес-мысленне і развіццё лаяльнасці кліентаў праз інклюзіўныя мадэлі.
Жанна Грынюк дырэктар Цэнтра сістэмных бізнес-тэхналогій SATIO, старшыня аргкамітэта конкурсу «Брэнд года» |
Аўдыторыя А3 | |
17.00‑17.50
Прэс-канферэнцыя аргкамітэта і старшыняў Журы Другога фестываля беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK!
|
|
Вялікая зала | |
18.00‑21.00
“Шаленства у краіне рэкламы” Фінальная цырымонія ўзнагароджання пераможцаў Другога фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK!
|