Навіны

Фестываль AD.NAK! сабраў аншлаг у Берасці

tarantino-by-adnak-by_brest-6689

Другі Фестываль беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! завяршыў першую ў сваёй гісторыі серыю рэгіянальных прэзентацый. Семінары па выніках сёлетняга AD.NAK-2 і асноўных тэндэнцыях на рэкламным рынку Беларусі і ў свеце прайшлі ў кастрычніку-лістападзе ў абласных цэнтрах Беларусі. Фэст правёў рэгіянальныя сустрэчы з рэкламістамі ў Горадні (13 кастрычніка) і Магілёве (3 лістапада), а 16 лістапада завітаў у Берасце.

 

Кампанія “Атлант-М Вест”, імпарцёр Ford у Рэспубліцы Беларусь, выступіла галоўным партнёрам усіх рэгіянальных прэзентацый фестывалю AD.NAK!. Прынт-партнёрам берасцейскага семінара стала кампанія “Назараў & Co”.

 

Семінар у Берасці стаў самым шматлюдным з усіх трох і падвёў упэўненую рысу пад першай выязной сесіяй фестывалю. Першымі сустрэлі сталічных рэкламістаў супрацоўнікі ДАІ Берасцейшчыны, якія на ўездзе ў горад пажадалі ім добрага выступу. Распачалі прэзентацыю Сяргей Скараход, які прадставіў фестываль, яго найлепшыя працы і тэндэнцыі на сучасным рэкламным рынку Беларусі, і Андрэй Эзерын, які засяродзіўся на сацыяльных сетках, дзе і паабяцаў працягнуць камунікацыю з усімі ахвотнымі пасля.

Андрэй Эзерын, Ніна Шыдлоўская, Алена Макоўская, Сяргей Скараход

“Вельмі пазітыўна прайшлі першыя выязныя сесіі фестывалю. Мы задаволеныя колькасцю людзей, якія да нас прыйшлі ў Горадні, Магілёве і Берасці, – кажа Алена Макоўская, адзін з арганізатараў Фестывалю, каардынатар кампаніі “Будзьма беларусамі! – Але самым галоўным з’яўляецца якасны бок семінараў. Шчырая зацікаўленасць публікі і выкарыстанне беларускай мовы ў рэкламе нязменна расце. Гэта дае падставу сказаць, што не за гарамі эра “2.0” беларускай рэкламы, калі беларускасць перастане быць нейкай фішкай, а стане адной з рэалій гульні. AD.NAK-3 пакажа, ці так гэта.”

У 2012 годзе Фестываль пройдзе ўжо трэці раз, і актыўнасць рэгіянальных рэкламістаў на семінарах дае арганізатарам падставу чакаць павялічэння работ ад прадстаўнікоў рэкламнай галіны ў намінацыях і конкурсах.

“Канечне, мы пабачылі пэўную розніцу паміж Горадняй з Берасцем і Магілёвам. Гэта звязана з узроўнем эканомікі і актыўнасцю бізнэсу па краіне ў цэлым , – адзначае Сяргей Скараход, кіраўнік інтэрнэт-праекту Marketing.byНельга сказаць што ў нейкім рэгіёне ёсць гіперактыўнасць у галіне рэкламы, у тым ліку і беларускамоўнай. Вельмі радуе, што ёсць частка рэкламістаў, якая пільна сочыць за тым, што адбываецца ў Беларусі, і актыўна рэагуе на змены ў кан’юнктуры рэкламнага рынку. Менавіта гэты авангард і будзе “рабіць надвор’е” ў айчынным маркетынгу ў найбліжэйшы час”.

У другім блоку берасцейскай прэзентацыі выступілі Сяргей Скараход і Надзея Мурашка (www.marketing.by), якія прэзентавалі пераможцаў найбольш вядомых сусветных фестываляў рэкламы гэтага года, а таксама Алена Макоўская і Ніна Шыдлоўская, каардынатары культурніцкай кампаніі “Будзьма беларусамі!”, з прэзентацыяй брэнду і ўнікальных праектаў кампаніі. Адказаўшы пад канец на пытанні залы, выступоўцы і гледачы яшчэ раз паглядзелі анімацыйны фільм “Будзьма беларусамі!”, чым і паставілі кропку ў камандзіроўках. А дакладней, клічнік, упэўнены і шматабяцальны.

Экспартаваць навіну