Навіны

Канчатковая праграма Другога фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK!

_ibb

Другі фестываль беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! пройдзе 23 чэрвеня ў Міжнародным адукацыйным цэнтры імя Ё.Раў (IBB) па адрасе г. Мінск, пр. Газеты “Праўда”, 11.


 

Праграма Другога фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі


 

10.30‑11.00

Збор удзельнікаў, урачыстае адкрыццё другога Фестываля беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK!

Клубны пакой Аўдыторыя А3
 

11.00‑11.45

Выкарыстанне беларускай мовы ў рэкламе: вынікі апытання

Таццяна Лісіцкая

дырэктар даследчай кампаніі MASMI

 

11.00‑11.45

Беларуская мова ў рэкламе ў кантэксце беларускай мовы

Ігар Корзун

брэнд-майстар

 

12.00‑12.45

Стварэнне культурніцкага брэнду: кампанія «Будзьма беларусамі« 2008-2011 гг.

Ніна Шыдлоўская, Алена Макоўская

каардынатары грамадскай культурніцкай кампаніі “Будзьма беларусамі!”

 

12.00‑12.45

Інтэрнет-суседзі, падабенства і адрозненні: Беларусь, Латвія, Літва, Польшча, Украіна

Міхаіл Дарашэвіч

кіраўнік праекту Gemius Belarus

 

13.00‑13.45

Прагматызм нацыяналізму ці як прадаць Беларусь

Юлія Ляшкевіч

рэкламны кансультант

 

13.00‑13.45

Каштоўнасці жыхароў Рэспублікі Беларусь: вынікі даследавання, травень 2010 года

Аляксандр Васілевіч

дырэктар рэкламнага агенцтва Publicis Hepta

Аўдыторыя А4 Аўдыторыя А3
 

14.00‑14.45

Праца са спонсарамі і партнёрамі ў межах некамерцыйных праектаў

Надзея Зелянкова

Дырэктар па развіцці Галерэі сучаснага мастацтва Ў

Ганна Чыстасердава

арт-дырэктар Галерэі сучаснага мастацтва Ў

 

 

14.00‑14.45

Рэклама ў Беларусі: тлумачэнні заканадаўства

1) Якім чынам павінна адбывацца юрыдычнае тлумачэнне.

2) Правапрымяняльная практыка.

3) Тлумачэнні ў рэкламным заканадаўстве:

Таццяна Ігнатоўская

Партнёр, кіраўнік камерцыйнай практыкі юрыдычнай кампаніі «Сцепаноўскі, Папакуль і партнёры»

Дар’я Каткоўская

вядучы юрыст юрыдычнай кампаніі «Сцепаноўскі, Папакуль і партнёры»

 

15.00‑15.45

Як выбудаваць эфектыўныя ўзаемаадносіны паміж агенцтвам і кліентам

 

Алег Чанаў

кансультант па маркетынгу

 

15.00‑15.45

Чатыры складнікі віруснага камунікацыйнага праекта

Зміцер Вайноўскі

дырэктар рэкламнага агенцтва Capitalist Digital

 

16.00‑16.45

Круглы стол: Сітуацыя ў сучасным беларускім дызайне праз прызму фестываляў, якія прайшлі ў Мінску ў траўні 2011 года.

Кароткі агляд фестываляў, абмеркаванне найбольш вострых праблемаў, перспектывы развіцця фестывальнага руху ў вобласці беларускага дызайну. У дыскусіі ўдзельнічаюць арганізатары Галерэі беларускага дызайну, Hellominsk, Дызайн-фармат, Кропка перакрыжавання, Beyofest.

 

16.00‑16.45

New challenges and marketing revolution: новае бізнес-мысленне і развіццё лаяльнасці кліентаў праз інклюзіўныя мадэлі.

Жанна Грынюк

дырэктар Цэнтра сістэмных бізнес-тэхналогій SATIO, старшыня аргкамітэта конкурсу «Брэнд года»

Аўдыторыя А3
 

17.00‑17.50

 

Прэс-канферэнцыя аргкамітэта і старшыняў Журы Другога фестываля беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK!

 

Вялікая зала
 

18.00‑21.00

 

“Шаленства у краіне рэкламы”

Фінальная цырымонія ўзнагароджання пераможцаў Другога фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK!

 

Спампаваць pdf-версію праграмы

Экспартаваць навіну